-
חברת פרסום חביבה המציאה פתרון לגברים שרוצים לבלות בפאב מבלי שהנשים שלהם תדענה:
-
אם תהיתם פעם מדוע פקקים נוצרים יש מאין? הסרטון הזה מציג את התשובה. (ויה: שאילתא)
-
כולנו שמנו לב שפייסבוק מפסיקה לאט לאט את השליטה של משתמשי המערכת על מה שהם חושפים לאחרים ומה לא. לטובת מי שחושב שזה סתם טרנד לצאת נגד פייסבוק קבלו לינק שמראה כיצד השתנתה מדיניות הפרטיות של פייסבוק עם השנים:
Since its incorporation just over five years ago, Facebook has undergone a remarkable transformation. When it started, it was a private space for communication with a group of your choice. Soon, it transformed into a platform where much of your information is public by default. Today, it has become a platform where you have no choice but to make certain information public, and this public information may be shared by Facebook with its partner websites and used to target ads.
להמשך קריאה >> -
ולסיום פרסומת היוצאת נגד דיבור בזמן הנהיגה, אבל מכיוון קצת שונה.
"אל תדברי בזמן שהוא נוהג"