אמיר דותן בוחן את שינוי האתר של נענע 10, חודש אחרי העליה
בניגוד מוחלט לסטארטפ ווב 2.0 בן יומיים עם חלב על השפתיים, פה מדובר באתר וותיק ומבוסס שמשרת קשת רחבה של משתמשים. עבור רבים מהם נענע10 הוא האתר בו מזה שנים הם מתעדכנים בחדשות ותכנים אחרים, מתחזקים חשבון מייל ומנהלים קשרים חברתיים ומקצועיים במערכת הפורומים המכובדת. אי אפשר לקחת בחשבון עיצוב ושינוי גישה בלי להפנים את המגבלות והאילוצים שהנתון הזה יוצר. בגלל שמדובר במשתמשים קבועים ווותיקים אשר חלק לא מבוטל מהם נולד לפני שנות התשעים של המאה שעברה, ניתן לשער שחלקם ירתע משינוי קיצוני לאחר שנים של שיגרה והרגל. אותם משתמשים וותיקים נמצאים במצב בו הם מרגישים שנענע10 הוא הבית האינטרנטי שלהם וחשים תחושת בעלות מסויימת כלפיו. הם תלויים בו, חפצים באיכות שלו המשרתת אותם והם נכס צאן ברזל של האתר.
קישור לפוסט: סאגת נענע10 – מקרה מבחן מורכב וחשוב