אביעד קדרון תוהה לגבי היכולת להרוויח כסף מבלוגים בישראל, מבלי להפסיק להיות בלוגר.
צפניה מנהל בלוגי טלוויזיה כבר משנת 2003. שיא הבאזזז סביב צפניה היה בבלוג על הישרדות 10 שהביא תוך חצי שנה 450,000 כניסות. כששאלתי אנשים שאחראים על קניית מדיה מה היה קורה אם היה מדובר בבלוג עצמאי, נאמר לי שזה עדיין לא מספר כניסות מספק עבור קניית באנרים.
אפשרות נוספת היא לקיחת חסות על בלוג. גוף מדיה זה או אחר אולי ירצה לקחת תחתיו בלוגר. גם אופציה זו כרגע לא נראית ריאלית בשוק הישראלי. מעטים הבלוגרים שעומדים במרכז קהילה ושמצליחים לנתב לבלוג שלהם כמה מאות (שלא נאמר אלפים) קוראים מדי יום. וגם אם מוצאים בלוגר שכזה, צריך למצוא מנהל שיווק שמבין על מה אתה מדבר ומוכן להכניס את הארגון שלו להרפתקאה.
קישור לפוסט:תקרת הזכוכית של הבלוגרים בישראל