יהודה בלו כתב פוסט שיעניין את כל הבלוגרים שיקראו אותו (או לפחות את אלה שלא פוחדים שיקראו אותם).
יהודה ידוע כבלוגר שהצליח להגיע למאות אלפי כניסות בפחות משנה. אין ספק שמיקום הבלוג שלו באתר "רשימות" עזר לכך, אך בהחלט יש ממה ללמוד. לאחר שקיבל מספר פניות לעזרה בקידום בלוגים, הוא החליט לשטוח בפנינו את משנתו לגבי הנושא. הוא חילק את הבלוגים ל3 סוגים עיקריים והנה מה שכתב על אחד מהם.
1. בלוג מציצני – בסוג זה של בלוג מספר הכותב על חייו האישיים בפירוט כה רב, עד שלעיתים הקורא מתחלחל. בלוגר כזה לרוב איננו חושף את זהותו ונותר אנונימי. כגודל הזעזוע שהוא מסב לקורא, כך עשוי לגדול מספר קוראיו.
חסרונות: רק בודדים זוכים לכך שקורות חייהם תעניינה את הזולת. השאר ילמדו על בשרם שהנעשה בחייהם לא מעניין איש בעולם מלבדם.
יתרונות: אם הינכם ברי מזל וסיפור חייכם מעניין למדי, קרוב לוודאי שכבר בשנה הראשונה תזכו למאה אלף כניסות, ותגיעו אל עיניהם של חמשת אלפי קוראים לכל הפחות. מי שכבר מתעניין בקורותיכם, לא יפסח על אף רשימה שפרסמתם מיומכם הראשון. מבחינה זו אתם כותבים אל הנצח, הואיל וגם בעוד שנים רבות, ימצא מישהו לנכון לקרוא אחר כל השתלשלות קורותיכם.
איך זה עוזר לכם לקדם את הבלוג שלכם? על זה ועל שני הסוגים האחרים תוכלו לקרוא בפוסט איך להגיע לחצי מיליון כניסות בשנה הראשונה שלך ככותב?.